Share

Magazinele vedetelor. Ce încearcă să ne vândă VIP-urile din România: de la lumânări și chiloți până la pixuri și trotinete

Magazinele vedetelor. Ce încearcă să ne vândă VIP-urile din România: de la lumânări și chiloți până la pixuri și trotinete

VIP-urile de la noi profită din plin de notorietatea pe care o au.  Așa s-ar putea explica faptul că tot mai mulți cântăreți își deschid magazine on-line. Recent, și Inna a decis să facă acest pas…   La polul opus, se pare că designerul Cătălin Botezatu, actrița Dana Rogoz și prezentatoarea Mihaela Rădulescu au simțit, pe propria piele,  că astfel de afaceri nu merg întotdeauna ca pe roate. 

Faima cântăreței Inna a depășit de mult granițele țării.  Deși concertele în străinătate par mai pe gustul artistei, totuși, afacerile acesteia au prins “rădăcini” puternice în România.  Inna este asociată în cinci firme, dintre care două au fost înființate în acest an. Printre acestea din urmă se află și Shop Now, fondată de Inna, împreună cu impresarul său și cu încă o persoană.  SRL-ul cu pricina se ocupă de “comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet” și, cel mai probabil, va avea un magazin on-line care va vinde produse  personalizate, pe placul fanilor. De altfel, de ani de zile, pe site-uri cunoscute din străinătate – precum Amazon și eBay – sunt scoase la vânzare chiar și huse pentru telefoane, pe care este imprimat chipul artistei.

Smiley, Alex Velea și Antonia

Cântărețul Smiley și-a deschis un magazin on-line, prin intermediul firmei Ha Ha Ha Production, pe care o deține împreună cu părinții săi. Printre altele, fanii pot cumpăra chiar și tricouri pe care apare chipul artistului. Totodată, Smiley vinde și  stickere, căni, șepci și borsete, cel mai scump produs costând 89 de lei.

smiley

 În urmă cu doar câțiva ani, Smiley și Alex Velea au lansat brandul de haine “Fratziwear”. Ulterior, Smiley s-a retras din acest proiect. Acum, magazinul on-line cuprinde doar haine prezentate de Alex Velea și de Antonia. Cel mai scump produs costă 150 de lei, fiind vorba despre o jachetă bărbătească.

velea

Horia Brenciu

La fel ca alți colegi de breaslă, și Horia Brenciu se poate lăuda cu propriul magazin on-line, de unde doritorii pot comanda chiar și pixuri personalizate. Oferta cuprinde și CD-uri, șepci, pălării, tricouri și carduri de memorie. Cel mai scump produs costă 80 de lei.

brenciu-2

Dana Rogoz

Actrița Dana Rogoz este asociată în firma Tomato Film, care se ocupă de “comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet”, dar care a avut, în 2015, pierderi de aproximativ 86.000 de lei. În magazinul on-line al acesteia sunt disponibile, printre altele, genți, tricouri și lumânări parfumate, prețurile pornind de la câteva zeci de lei.

rogoz

Mihaela Rădulescu

Prezentatoarea TV Mihaela Rădulescu este asociată, încă din anul 2009, în firma Kinder Magic Store, care deține un magazin on-line cu haine pentru copii.  De pe site-ul cu pricina pot fi comandate și trotinete. SRL-ul a avut, anul trecut,  pierderi de aproximativ 204.500 de lei. Nici anul 2014 nu a fost unul bun, pierderile ridicându-se la peste 256.000 de lei, potrivit propriului bilanț depus la Ministerul Finanțelor Publice.

Cătălin Botezatu

Nici afacerea designerului Cătălin Botezatu nu o duce tocmai bine. Firma Two 4 Fly, la care acesta este asociat, a avut  pierderi de aproape 200.000 de lei în 2015, cerând deja insolvența. Printre produsele puse în vânzare în magazinul on-line al lui Botezatu se numără chiloți, haine bărbătești și de damă, genți și trolere. Prețurile pornesc de la câteva zeci de lei și ajung până la câteva sute.

 

Lasa un comentariu